انتخابات و اربعین، دو ماموریت مهم و حساس برای پلیس-راهبرد معاصر
احتمال وقوع طوفان لحظه‌ای در تهران علت مسمومیت تعدادی از اهالی رضوانشهر چه بود؟ تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریورماه چه تعداد زائر ایرانی در عربستان حضور دارند؟ ۴ تذکر ضروری درباره "بار حجاج ایرانی" در فرودگاه مدینه سامانه ثبت‌نام اسکان تابستانه فرهنگیان باز شد واکنش وزارت بهداشت به سخنان ظریف درباره واکسن کرونا رصدعملیات بازرسی مقر منافقین درفرانسه به‌طور زنده توسط ایران مذاکره با طرف عربستانی برای مشارکت حجاج ایرانی در انتخابات اعلام زمان انتخاب رشته دانش‌‌آموزان+ جزئیات تشکیل پرونده قضائی برای سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور/ شناسایی اموال مالک کوروش کمپانی جزییات پرداخت «بیمه سلامت» بابت هزینه دستگاه، نوار و سوزن تست قند خون توضیح هواشناسی درباره افزایش اشعه UV در کشور هشدار سازمان بازرسی به شبکه بانکی درباره نرخ سود سپرده‌ها دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد امروز منتشر می‌شود

انتخابات و اربعین، دو ماموریت مهم و حساس برای پلیس

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: در سال‌جاری ۲ ماموریت مهم پیش رو است که یکی انتخابات و دیگری اربعین است که برای مجموعه فراجا از حساسیت و اهمیت ویژه ای برخوردار است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 12
کد خبر: ۲۴۵۰۷۳

به گزارش راهبرد معاصر، سردار محمد شرفی در بیست و هفتمین همایش سراسری فرماندهان، مدیران و رؤسای انتظامی کشور و با تبریک ایام پر خیر و برکت ماه ذی‌الحجه و با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خدمت، گفت: اخلاص و عملکرد رئیس جمهور شهید و همراهان وی ستودنی بود و امیدواریم خداوند توفیق خدمت به ما عنایت و ما را نیز از ادامه دهندگان راه شهدا قرار دهد.

 

وی در ابتدا با خوش‌آمدگویی به همه کسانی که از شهرهای دور و نزدیک در این همایش حضور دارند گفت: از فرمانده کل انتظامی کشور که با صبر و حوصله به همه صحبت‌ها گوش فرامی دهد کمال تشکر دارم.

 

این مقام ارشد انتظامی افزود: امروز در مجموعه فراجا برای سال جاری ۲ مأموریت مهم و حساس وجود دارد که یکی انتخابات و دیگری مأموریت بزرگ و معنوی اربعین است که باید تلاش کنیم این ۲ مأموریت پیش رو به نحو احسن انجام پذیرد.

 

وی افزود: کارکنان انتظامی به اعتقاد من با اخلاص و فداکاری در حال خدمت و انجام وظیفه هستند که از همین جا از یکایک این عزیزان برای پیش برد اهداف و برنامه‌های مجموعه فراجا تشکر می‌کنم.

 

سردار شرفی افزود: در مأموریت اربعین باید با اشراف اطلاعاتی به موضوعات و تشدید اقدام‌های مراقبتی و پایش مرزی و آمادگی هرچه بهتر برای مقابله با اقدامات بیوتروریسمی، تسهیل شدآمدی و نظارت بر ایمنی در تردد زائران اهتمام ورزیم.

 

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا افزایش توان کنترل‌های امنیتی همراه زائران، پیشگیری از ورود و خروج مواد مخدر، کالای قاچاق و اقلام ممنوعه و نیز تقویت سیستم‌های کشف و خنثی سازی بمب و تله‌های انفجاری و مدیریت پارکینگ‌ها در دستور کار قرار گیرد.

 

سردار شرفی با اشاره به راهبردهای فراجا در مأموریت اربعین سال ۱۴۰۳ خاطرنشان کرد: کاهش نیروی انسانی و تمرکز بر مدیریت هوشمندانه، تمرکززدایی و افزایش اختیارات فرماندهان استان‌ها، تکمیل ظرفیت‌های اسکان و قرارگاه‌های فرماندهی و توسعه سامانه سجاد و ایجاد سهولت خدمات گذرنامه‌ای از جمله راهبردهای تعیین شده است.

 

وی به افزایش ظرفیت‌های چاپ گذرنامه با استفاده از ظرفیت‌های سازمانی و تأمین نظم و امنیت پایدار مراسم راهپیمایی اربعین اشاره و تصریح کرد: تمرکز بر توانمندی‌های درون سازمانی و پیگیری مطالبات برون سازمانی از جمله مواردی است که مورد تاکید می‌باشد./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده